leaving an ocean

Det fina vädret vi hade bara försvann. Poff, sa det, nä inte ens det. Det är inte så mycket som piggar upp en då, man vaknar tidigt, tittar i kylskåpet efter frukost men det finns aldrig något lockande, vandrar fram och tillbaka tills det tagit för lång tid så man måste springa till bussen med tom mage. Sitter och ruttnar i skolan utan att riktigt göra något viktigt tills klockan blir dags att åka hem. Kommer hem en timme senare och får såndär dötid då man skulle kunna plugga men man inte riktigt känner att man vill, det är ju så mycket annat man också behöver göra men inte gör. Plötsligt är klockan tio och man stresspluggar halva natten för att försöka att inte hamna så mycket efter i skolan och nästa morgon börjar det om igen.        Jag har fastnat i ett mönster.        Var nästan lite taggad på att plugga idag och få något gjort men det gick självklart inte som tänkt, försökte städa mitt rum istället, kom en bit men satt mest på mitt golv och lyssnade på musik och ritade på mina fötter (det är sånt jag gör när jag har tråkigt ibland, under foten, på fotsulan, det är bästa platsen).
Låt mig presentera, Bill och Bull.

Man kan inte alltid vara en så duktig fotograf, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0