kort eller lång, svårt att säga..

Dagen idag har varit kortlång, långkort, den fösvann fort men den sträckte sig långt. Imorse vaknade jag en halvtimme innan väckarklocka nr.1 skulle ringa och en timme innan väckarklocka nr.2 (jag har en tendens att stänga av väckarklockor i ren irritation på det faktum att dom väcker mig och därför behöver jag två, som ringer vid olika tillfällen) så jag var uppe tidigt med tanke på att det var söndag, även för att vara jag! Har i alla fall degat här hemma, bamsegympat, träffat saknade vänner, lagat mat, tittat på tv och skrivit ut lite papper och sånt. Bra dag men jag borde ha pluggat lite också, jag kommer halka rejält efter snart, sen åker jag ju bort på onsdag också och missar tre dagar av skolan, oppsii. Äh, lite kul ska man också ha! Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0