dagen som egentligen inte finns

Idag är det den 29e Februari, dagen som egentligen inte finns. Jag har haft en finfin dag. Gick upp kvart i 8 och tittade ut genom fönstret och konstaterade att snön har smält väldigt fort på kort tid, åt frukost och fixade i ordning mig och vid 9 åkte jag ner till båten med min käre farfar. Vi putsade och polerade och gjorde det fint, åt lunch och åkte hem vid 13-tiden. Jag träffade Amme en stund, vi satt i min säng, drack te och gjorde armband och åt en glass i solen (ååhhh<3), sedan träffade jag Carro och vi åkte in till stora staden, gick runt lite (bäst det gick, jag har fått hemskt ont i tån pga nageltrång och har blivit lite inkompetent på att gå), delade på en pizza och gick på bio och såg Chronicle. Lite speciell film men bra. Bra dag även om den egentligen inte finns. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0