even those who are gone are with us as we go on

Jag har haft jättemycket att göra i veckan men nu, nu är det äntligen lov! Gårdagen bjöd på tre lektioner och en hemskt lång håltimme. Under svenskan skulle jag hålla föredrag och det var så sjukt jobbigt. Även om man är i halvklass och inte är så många, att stå inför klassen är inte min grejj om man säger så. Men jag gjorde det, jag skakade och hörde på min röst att den darrade och ja, hemskt var det men jag gjorde det!
När jag slutade vid 5 (alltid fredagar.. buääh.) så åkte jag, Julia, Ida, Erika och Peter till stora staden och åt och umgicks och hade det trevligt. Bra dag. Nu ska jag ta vara på att det är lov och få ordentligt med sömn.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0