I want to go to a place that I know is real

Oj. Senast jag skrev här var i mars, det är nästan prick 3 månader sedan och idag kände jag att det är dags igen! Under de tre månaderna har jag hunnit göra en del saker men tyvärr låtit kameran mest ligga i sitt hörn och bara plockat fram den då och då eftersom jag större delen varit så sjukt trött på allt (läs skolan). Men jag har fotat lite genom mobilen i alla fall sedan instagram kom till android!
HejHej HejHej
1. Ätit x-antal gratis glassar från gb (gilla gb på facebook, det lönar sig må jag säga!) 2. Tittat på gamla bilder från Kina 3. Haft en hare hemma hos oss varje dag i säkert en månad (men jag har inte sett honom på länge nu) 4. Pluggat
HejHej HejHej
5. Tittat på glada kossor som sprungit ut i hagen 6. Ätit sjukt mycket avokadomackor 7. Gått på upptäcksfärd med en vän mitt i natten och hittat finaste soluppgången 8. Varit glad trots mycket att göra
HejHej HejHej
9. Seglat 10. Varit på ett par regna konserter på Gröna Lund 11. Läst 12. Sett fina moln
HejHej HejHej
13. Gjort ett halsband 14. Haft picknick 15. Varit på utflyckt 16. Hängt i båten lite mera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0