självporträtt.

Jag vänder sällan kameran mot mig själv, och om jag nu gör det är jag inte seriös utan gör bara fula miner. Ironiskt nog har då vår senaste fotouppgift varit just självporträtt med temat, dur och moll. Tolkat fritt som vanligt. Jag vet inte riktigt hur jag kom fram till det från början men jag har tagit flera verisioner av mina bilder för att tillslut ta de som jag känner mig någorlunda nöjd med och det här mina slutgiltiga bilder. Nu ska jag bara skriva klart mina tillhörande dikter, då uppgiften är i sammarbete med litterär gestaltning sen ska både bilderna och dikterna hängas nästa vecka. Oj.
Dur.
Calm
Moll. Chaos

Kommentarer
Postat av: Erika

fint!

2012-04-10 @ 23:20:53
URL: http://genova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0