slemmigt men mättande - pumbaa

Jag älskar att laga mat och därför tänkte jag dela med mig av vad jag åt till lunch idag, eftersom det var så gott.
Det som behövs är; krustader, grädde, persilja, svamp, soltorkade tomater, lök, sallad och smör eller olja.
Börja med att sätta på ugnen på 175° sen hackar du allting.
Jag använde 4 champinjoner till 3 krustader men det blev lite mycket så räkna med 1 svamp per krustad.
Stek löken.
Häll i svampen och fortsätt stek, jag tycker helst att svampen ska få lite färg.
Häll i lite grädde, och ungefär då sätter du in krustaderna i ugnen så de blir varma.
I med soltorkade tomater och persilja och låt puttra en stund.
I med fyllningen i krustaderna och servera med lite sallad, gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0