it doesn't matter that this song has a simple tune.

Jag tänkte att jag kanske ska berätta vem jag är och då vill man ju gärna ha en enkel förklaring men det är ju lite svårt eftersom alla människor är så olika. Men jag kan försöka! Jag heter Annika och är 17 år gammal och jag är väl som alla andra på sitt sätt och på andra sätt inte. Jag tycker om fotografi, är ganska nördig vad gäller det om jag ska vara ärlig... musik, havet, djur, bubblor, glass, filmer, drömfångare, böcker och allt som är bra grejjer liksom. På dagarna går jag i skolan och på nätterna sover jag om jag väl orkar gå och lägga mig. När jag har ledig tid tycker jag om att lalla runt för det är en ganska så trevlig sak, främst på hösten för det är en så fantastisk årstid, början av hösten i alla fall för det ska inte regna hela tiden, då blir det bara jobbigt, det ska variera sig lite. Jag skulle säga att jag har ganska så många planer i livet, även om jag siktar framåt väldigt mycket och ofta säger vad jag ska göra i framtiden när jag får chansen lever jag ganska så mycket för dagen. Jag kör på en blanding av de båda. De flesta av mina planer och idéer går inom ramen av att resa, vilket är ganska sorgligt då det känns som den främsta meningen för folk att resa är att ta en paus och koppla av men anledningen att jag vill det är att resor kan aldrig vara förubestämda. Vid närmare eftertanke är livet en resa.
Det är nog den delen av mig som är lik de flesta andra, de andra delarna är lite svårt för mig att sätta fingret på men det lär jag upptäcka genom livets gång. Det är nog allt jag kan berätta på rak arm. Kort och gott, jag är Annika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0