sommaren är kort

Nu när det bara finns ett inlägg efter då jag skrev att det var sommarlov tänkte jag berätta lite vad jag gjort på lovet då jag faktiskt bara har en vecka lov kvar.
Jag har varit på x-antal promenader/cykelturer med min farfar, vilket har sett ut lite såhär...
Jag har varit på alldeles för mycket upptåg med mina vänner då jag helt enkelt inte orkat ta med mig kameran, vilket då sett ut lite såhär...
...tomt alltså.
Jag har varit och cykelcampat på Utö med tandemcykel och två fina vänner, vilket såg ut lite såhär...
Jag har blitt med båt, eller en halv. Hälften är min så att säga! En liten segelbåt. Tyvärr har jag ingen hel bild men att slussa med henne såg lite ut såhär...
Jag har varit uppe mitt i natten och tagit bilder som jag inte alls blev nöjd med men fint var det ute i alla fall, såhär såg det ut innan jag sprang därifrån...
Jag har kört bil till Eskilstuna och gått på Parken Zoo...
Jag har haft löjligt många picknickar både här och där, både med den ena och den andra, vilket sett ut bl a såhär...
Sen har jag gjort diverse andra saker som jag inte riktigt har några bilder på, som att äta glass, åka båt, sova, läsa böcker, titta på film, skruva plankor på altanen, klippa en väldigt massa gräsmattor, palla bär från grannarna och huset ovanför backen, äta jordgubbar, fira midsommar, sova lite ännu mera och sånt där som hör sommaren till. Fast slut är den ju inte ännu, inte lovet heller! Fast jag ser ju fram emot hösten så det gör inte så mycket. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0