I told her I didn't, and crawled off the sleep in the bath.

Helgen går så sjukt fort att det inte är sant, det är söndag idag, söndag! Som alla söndagar har jag saker planerade, eller i alla fall saker jag måste göra, som att städa mitt rum, plugga(!!!!!) och åka på möte men med musik i öronen blir allt lite bättre och det är The Beatles som förgyller min dag idag.
I fredags när jag slutat åkte jag till min vän Amme och tanken var att jag skulle göra dreads i hennes hår så i 8 timmar satt vi, drack te, åt syltsmörgåsar, tittade på film och jag gjorde dread efter dread. Amme blev nöjd och det blev jag också och väldigt trötta gick vi och la oss klockan 5 och somnade bums. Igår när jag kom hem var jag fortfarande trött även om jag fått sova en del trots allt så jag gjorde inte speciellt mycket alls, degade runt här hemma bara och nu har jag lite panik över att det är måndag imorgon! Helgerna är för korta, tre dagar skulle vara lagom men det är bara att rycka upp sig och göra sakerna jag behöver innan skolan imorgon.
Simma lugnt. ☮

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0